Harley-Davidson FXBRS Breakout 114
Motocykl używany. Stan salonowy. Przebieg 1 686 km. Po serwisie na 1 600 km.
CESJA LEASINGU
- Odstępne 22 220 PLN brutto
- Rata 1 988 PLN brutto
- Pozostało 35 rat
- Wykup 23 200 PLN brutto
Dodatkowe wyposażenie:
- Tłumki Vance & Hines Eliminator 300 Slip-ons
- Boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej Heinz Bikes
Długi, smukły i zadziorny. Muskularny, nowoczesny chopper traktujący odcinki pomiędzy czerwonymi światłami jak tor na 1/4 mili.
CHARAKTER
- Dla motocyklistów szukających osiągów i stylu, który przyciąga spojrzenia
- Pokonywanie kolejnych przecznic w imponującym tempie
- Silnik Milwaukee-Eight™ 114 V-Twin i ostre prowadzenie
SILNIK MILWAUKEE-EIGHT™ 114
Ogromny moment obrotowy pozwalający dynamicznie ruszać ze świateł, szybko przemierzać autostrady i swobodnie wyprzedzać. Generuje rasowe, radujące duszę brzmienie.
RAMA SOFTAIL™
Rama zachowuje klasyczne linie Softail™, ale jej lekka konstrukcja i sztywność zapewniają niesamowitą zwinność i łatwość prowadzenia.
WYSOKIEJ KLASY PRZEDNIE ZAWIESZENIE
Zaawansowana technika zawieszenia z widelcem typu cartridge o zmniejszonej masie i sportowym charakterze oraz liniowej charakterystyce tłumienia.
WYSOKIEJ KLASY TYLNE ZAWIESZENIE Z POJEDYNCZYM AMORTYZATOREM
Łatwo regulowane tylne zawieszenie z pojedynczym amortyzatorem typu monoshock zapewnia większą dynamikę podczas pokonywania zakrętów, lepsze przyspieszenie i hamowanie, zachowując jednocześnie klasyczny wygląd hardtail.
Oferujemy różne opcje finansowania motocykla oraz korzystny pakiet ubezpieczenia.
Zapytaj o możliwość pozostawienia obecnego motocykla w rozliczeniu.
607407900
781015006
Długość: | 2370 mm |
Wysokość siodła: | 650 mm |
Wysokość siedzenia bez obciążenia: | 665 mm |
Prześwit: | 115 mm |
Kąt pochylenia główki ramy (stopnie): | 34 |
WYPRZEDZENIE: | 145 mm |
Rozstaw osi: | 1695 mm |
OPONY, PRZÓD - SPECYFIKACJA: | 130/60B21,63H,BW |
Opony, tył – specyfikacja: | 240/40R18,79V,BW |
Pojemność zbiornika paliwa: | 13.2 l |
Objętość oleju (z filtrem): | 4.2 l |
Masa, bez płynów: | 294 kg |
MASA, GOTOWY DO JAZDY: | 304.81 kg |
Silnik: | Milwaukee-Eight® 114 |
Średnica cylindra: | 102 mm |
Skok Tłoka: | 114 mm |
Pojemność: | 1868 cm3 |
Stopień sprężania: | 10.5:1 |
Układ paliwowy: | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Wydech: | 2-into-2 staggered; catalyst in muffler |
Napęd główny: | Chain, 34/46 ratio |
Przełożenie 1. Bieg: | 9.311 |
Przełożenie 2. Bieg: | 6.454 |
Przełożenie 3. Bieg: | 4.793 |
Przełożenie 4. Bieg: | 3.882 |
Przełożenie 5. Bieg: | 3.307 |
Przełożenie 6. Bieg: | 2.79 |
Metoda pomiaru momentu obrotowego silnika: | EC 134/2014 |
Moment obrotowy silnika: | 155 Nm |
Moment obrotowy silnika (obr./min.): | 3250 |
Przechył boczny, prawy (stopnie): | 27 |
Przechył boczny, lewy (stopnie): | 27 |
Metoda pomiaru zużycia paliwa: | EU 134/2014 |
Zużycie paliwa: | 5.5 l/100 km |
Koła, przód – typ: | Gloss black, Gasser II cast aluminum |
Koła, tył – typ: | Gloss black, Gasser II cast aluminum |
Koła, opcjonalne: | N/A |
Hamulce, typ zacisku: | 4-piston fixed front and 2-piston floating rear |
Lampki kontrolne: | High beam, turn signals, neutral, low oil pressure, engine diagnostics, ABS, security, low battery voltage, low fuel |
Wskaźniki: | 2.14-inch viewable area LCD display with speedometer, gear, odometer, fuel level, clock, trip, range and tachometer indication |